automatyzacja procesów

Nowy wymiar HR – pulpity

automatyzacja procesów

Nowy wymiar HR – aplikacje

E-pracownik

Nowy wymiar komunikacji z pracownikiem.

Aplikacja do zarządzania pracą oraz kontaktami z pracownikami, którzy pracują zdalnie lub w biurze. Aplikacja umożliwia komunikację w obie strony. Dział kadr ma możliwość wysyłania pracownikom różnego rodzaju druków np. kwitów wypłat czy listy płac. Pracownicy natomiast poprzez aplikację mogą składać wnioski urlopowe lub zgłaszać innego rodzaju nieobecności.

Aplikacja ułatwia pracę działu kadr i płac w biurze lub zdalnie z każdego miejsca. Dzięki aplikacji e-pracownik dział kadr sprawnie zarządza czasem pracy, kwalifikacjami pracowników, urlopami, nieobecnościami i delegacjami. Co więcej, aplikacji można używać na dowolnym urządzeniu (komputerze, laptopie, tablecie czy smartfonie).

E-teczki

Digitalizacja akt osobowych

E-teczka pozwala na dostęp do elektronicznego repozytorium dokumentów każdego pracownika. Dokumenty z akt osobowych są digitalizowane i dołączane do e-teczki. Elektroniczna teczka prowadzona jest według kategorii (część teczki A, B, C i typ dokumentu) zarówno dla obecnych, jak i byłych pracowników. Dzięki przypisaniu dokumentu do konkretnej kategorii można z łatwością wyszukać skan każdego dokumentu. Dokumenty elektroniczne można również szeregować i sortować wg zadanego klucza bez konieczności żmudnego przeglądania akt osobowych w wersji papierowej. 

Najważniejsze zalety e-teczki to:

 

  • umożliwienie szybkiego dostępu do akt pracowniczych;
  • usprawnienie procesów zarządczych, przyspieszenie opracowywania dokumentów, raportów i analiz;
  • zapobieganie zużyciu papierowych dokumentów;

E-paski

Aplikacja dla pracownika do samodzielnego pobierania pasków wynagrodzeń. E-paski zawierają informacje o wynagrodzeniu, podatkach, składkach i potrąceniach.

Najważniejsze zalety e-pasków to:

  • umożliwienie pracownikom samodzielnego, zdalnego dostępu do informacji o wynagrodzeniu;
  • zachowanie poufności danych, dzięki szyfrowaniu o wysokim poziomie bezpieczeństwa;
  • tworzenie elektronicznego archiwum wysłanych pasków;
  • odciążenie działu HR.

E-przelewy

Usprawnienie i optymalizacja procesu wypłat wynagrodzeń poprzez automatyczne zaczytywanie pliku z przelewami do bankowości elektronicznej.

Najważniejsze zalety e-przelewów to:

  • automatyzacja wypłat;
  • minimalizacja ryzyka błędu;
  • usprawnienie procesu;
  • odciążenie działu HR.

Dlaczego my?

Wiedza, doświadczenie i nowoczesne rozwiązania – to najlepsze połączenie. Jesteśmy firmą rodzinną z wieloletnim doświadczeniem.

Nasze motto: profesjonalizm, jakość i żelazna terminowość!

Zaufało już nam wiele firm, w tym banki i firmy finansowe, a także korporacje zagraniczne. 

Completum HR

Nasi klienci o nas:

” jest specjalistą w swojej dziedzinie, a realizując zlecenia, daje dowód rzetelnego i profesjonalnego podejścia do wykonywanych zadań, uwzględniając aktualny stan prawny. Uwzględniając niezawodność, kompetencje i miły sposób bycia, możemy z całą pewnoście zarekomendować współpracę z firmą Completum.”

—BANK OF TOKYO-MITSUBISHI UFJ (Polska) S.A.

outsourcing kadr i płac

Completum HR

COMPLETUM BABICZ I BABICZ SPÓŁKA JAWNA

NIP: 5342482358

KRS: 0000398018

FOX INTERNATIONAL SP.Z.O.O.

NIP: 5342646386

KRS: 0000944221

Outsourcing kadr i płac

Lista płac. Payroll Warszawa. Audyt kadrowo-płacowy Warszawa. Budowa działu HR.

Formularz kontaktowy

Interesuje mnie: