automatyzacja procesów
Nowy wymiar HR – pulpity
automatyzacja procesów
Nowy wymiar HR – aplikacje
E-pracownik
Nowy wymiar komunikacji z pracownikiem.
Aplikacja do zarządzania pracą oraz kontaktami z pracownikami, którzy pracują zdalnie lub w biurze. Aplikacja umożliwia komunikację w obie strony. Dział kadr ma możliwość wysyłania pracownikom różnego rodzaju druków np. kwitów wypłat czy listy płac. Pracownicy natomiast poprzez aplikację mogą składać wnioski urlopowe lub zgłaszać innego rodzaju nieobecności.
Aplikacja ułatwia pracę działu kadr i płac w biurze lub zdalnie z każdego miejsca. Dzięki aplikacji e-pracownik dział kadr sprawnie zarządza czasem pracy, kwalifikacjami pracowników, urlopami, nieobecnościami i delegacjami. Co więcej, aplikacji można używać na dowolnym urządzeniu (komputerze, laptopie, tablecie czy smartfonie).
E-teczki
Digitalizacja akt osobowych
E-teczka pozwala na dostęp do elektronicznego repozytorium dokumentów każdego pracownika. Dokumenty z akt osobowych są digitalizowane i dołączane do e-teczki. Elektroniczna teczka prowadzona jest według kategorii (część teczki A, B, C i typ dokumentu) zarówno dla obecnych, jak i byłych pracowników. Dzięki przypisaniu dokumentu do konkretnej kategorii można z łatwością wyszukać skan każdego dokumentu. Dokumenty elektroniczne można również szeregować i sortować wg zadanego klucza bez konieczności żmudnego przeglądania akt osobowych w wersji papierowej.
Najważniejsze zalety e-teczki to:
- umożliwienie szybkiego dostępu do akt pracowniczych;
- usprawnienie procesów zarządczych, przyspieszenie opracowywania dokumentów, raportów i analiz;
- zapobieganie zużyciu papierowych dokumentów;
E-paski
Aplikacja dla pracownika do samodzielnego pobierania pasków wynagrodzeń. E-paski zawierają informacje o wynagrodzeniu, podatkach, składkach i potrąceniach.
Najważniejsze zalety e-pasków to:
- umożliwienie pracownikom samodzielnego, zdalnego dostępu do informacji o wynagrodzeniu;
- zachowanie poufności danych, dzięki szyfrowaniu o wysokim poziomie bezpieczeństwa;
- tworzenie elektronicznego archiwum wysłanych pasków;
- odciążenie działu HR.
E-przelewy
Usprawnienie i optymalizacja procesu wypłat wynagrodzeń poprzez automatyczne zaczytywanie pliku z przelewami do bankowości elektronicznej.
Najważniejsze zalety e-przelewów to:
- automatyzacja wypłat;
- minimalizacja ryzyka błędu;
- usprawnienie procesu;
- odciążenie działu HR.
Dlaczego my?
Wiedza, doświadczenie i nowoczesne rozwiązania – to najlepsze połączenie. Jesteśmy firmą rodzinną z wieloletnim doświadczeniem.
Nasze motto: profesjonalizm, jakość i żelazna terminowość!
Zaufało już nam wiele firm, w tym banki i firmy finansowe, a także korporacje zagraniczne.
Completum HR
Nasi klienci o nas:
” jest specjalistą w swojej dziedzinie, a realizując zlecenia, daje dowód rzetelnego i profesjonalnego podejścia do wykonywanych zadań, uwzględniając aktualny stan prawny. Uwzględniając niezawodność, kompetencje i miły sposób bycia, możemy z całą pewnoście zarekomendować współpracę z firmą Completum.”
—BANK OF TOKYO-MITSUBISHI UFJ (Polska) S.A.
outsourcing kadr i płac
Completum HR
COMPLETUM BABICZ I BABICZ SPÓŁKA JAWNA
NIP: 5342482358
KRS: 0000398018
FOX INTERNATIONAL SP.Z.O.O.
NIP: 5342646386
KRS: 0000944221
Outsourcing kadr i płac
Lista płac. Payroll Warszawa. Audyt kadrowo-płacowy Warszawa. Budowa działu HR.